Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Ilekroć razy 'odlatuje' nam sie w tamte czas to robi się tak...
przyjemnie, inaczej.
Im głebiej w to wchodzimy zdajemy sobie sprawe ile się zmieniło.
Jak bardzo nasze towarzystwo zostało 'przetasowane'
Jak bardzo ludzie się pozmieniali.
"Nie powiedziałbym co wydarzy sie kiedyś
Dużo zmieniło sie większość tego nie pamięta!
Aha.. wrażliwości duma dotknięta
Więc pękaj
Staram sie nie zapominać co było
To przeszłość cie wkurwiło
Bo z czasem sie zmieniło!
Różne rzeczy odkryło!
I prawdy wyciągnęło!
Na tym tylko nie stanęło!
Bo prawda ludzi zmienia
Bo czas ludzi zmienia...!"
Klapki z oczu...!
"To proste że czas ludzi zmienia
Od zawsze tak było
Z czasem doświadczeń przybyło
Coś sie zaczęło
I coś sie zakończyło..."
    Kapelusze z głow..., panowie panie... co tu się dziej do cholery ?:D
Za czesto wracamy do tego co było.
Z dość jasnych przyczyn... bo teraźniejsze 'TO'
jest dość odmienne od uwczesnego.
I nie ma w sobie nic na tyle rewelacyjnego aby zakryc tamto.
Ale coż...tamte dni nie wrócą!
"Wspominam dobrze lata ale to już było...
Teraz skupiam sie na tym co mam, co jest
Patrze przed siebie w kierunku perspektyw..."
    I nie wiem jak, gdzie, kiedy, z kim, po co, dlaczego...ale to nic... lecimy do przodu.
I Szukamy drogi ktora przyniesie nam dosc obfite owoce.
Wykreuje Nowe Dobre Czasy...
Korzystajmy w jakikolwiek sposob się da!
Jakieś pozytywy, byleby poczuc TO! ;]
Damy rade...?
a może to już nie idzie w tym kierunku...?
Może zbyt odmienne poglady?
Może wygasło to w nas.
A mzoe ktos/cos musi to obudzić.
Czas pokaze... ;]
Bądzmy dobrej myśli.

//a tak na marginesie jest to moja ostatnia notka... koniec z tym ;] 
Dzięki za odwiedzanie kometarze bla bla bla.
Blog za 7 dni przestanie istnieć ;]
wiec  Żegnam :*  pis \/
:D

niuska : :

Reasumując... Komentarze (11)
13. sierpnia 2006 15:17:00
linkologia.pl spis.pl

Ranko słonko wstało...ale wieczorem cały czas padało.
Puszka 'pantery' wyszła na jaw.
Nocne kykania ew. seriale o Oli,Kasi,Basi stało się rytuałem.
Brak poczucia czasu, spoźniony refleks z nawiazaniem do 'coooo?'
"mroz' na dworze nie przeszkodził nam chociaz 1 raz na 10 dni Typowo Się Ogarnąc ;]

Ogolnie rzecz biorac nie kumam polowy akacji jakie mialy miejce ale...
Od sktrajnosci w skrajnosc.
Od jazd do zamuły.
Od downow  do dzieci z chorobą sierocą.
Od milczenia po głośny spiew
....Dałyśmy sobie rade ;]

'Ludzie ci nie powiedzą w twarz tego co myślą,
trwasz choć mógłbyś prysnąć! tajemnic ze sto!{...}
Kto zyska? {...}
Którzy Ci kartotekę brudzą, którzy ją czyszczą?!
Którzy to biali jak brystol, którzy to czarni jak bimbo?
Spojrzenia synchron i zawieszka jak Windows!
Co myślą? Nigdy nie odgadnę!Kto pierwszy kopnie jak upadnę?
Kto pierwszy dorwie sprawcę?
Zrzeszenie w tłumie pośród nieporozumień !ŁOJ
Robię co lubię, robię co umiem !ŁOJ "
o.s.t.r-łoj

{nie...to nie jest typowa aluzja;P    ;*}
Dojdziemy do wprawy....kiedys :P

/50 zl na ''cukierki''to  syte przegiecie ;D

niuska : :

linkologia.pl spis.pl

Jakos tak lekko mi się 'odleciało',
I tak na chwile... wrociłam w całą tą przeszłość we wszystkie akcje,
te pozytywne.
Ktore byly i minely kiedys dawno...
'W mej głowie wspomnienia pozytywne skojarzenia
Do zobaczenia chwilom, które były, teraz ich nie ma
Nie ma takich trwałych, których nigdy czas nie kruszy..."
...bo z czasem wszystko ulatuje zostawiając własnie tylko to wspomnienie.
Czasmi lubie wrocic do tzw.tamtych czasow...
Stare dobre czasy....
ale w sumie gdyby teraz je przywołać nie byłyby one nadal takie 'idealne'.
Bo tyle się zmieniło....bo własnciwie nie mamy o czym mowic?
"Nie pamiętam już, co mi wtedy grało w duszy
Mogę jedynie wspomnieć, przywołać obraz zapomniany
To co było kiedyś dzisiaj już się nie odstanie..."
...Tymczasem kreuje nowe wspomnienia,
nowe 'dobre czasy'
W sumie jestem zadowolona  z terazniejszego ukladu spraw. ;]
//Nie! nie zapomniałam...
ale sie przyzwyczaiłam...
bo duzo jeszcze przed nami ;P

Czasmi mnie to przeraza...
innym razem bawi,
ale wiem że już tego niepotrzebuje. Chyba... :]


"W sekundę nie powstanie nic na zawołanie
Czasu oszukanie, każda próba dla mnie klęską
Wspominam i myślę czy stałem się osobą lepszą
Czy przejmują mnie ludzie, którzy za plecami pieprzą...?"

niuska : :

żeby nie było tu pusto... Komentarze (8)
02. lipca 2006 10:33:00
linkologia.pl spis.pl

Czasem myślę, że przeżywam pewne
rzeczy tylko, dlatego żeby...

muc potem powiedzieć, że się wydarzyły.
Czasem żyje, aby być inni.
innym razem aby ciągnąc 100% z niego.
Ale...żyje w tym samym świecie, co oni, co Ty
tylko po prostu widzę go chwilami po swojemu.

Jestem pewien, że ty też...!
I albo ktoś to rozumie albo tępi!

'Czasami życie może być tylko
początkiem wiedzy o śmierci.

I nagle może się skończyć.

W najmniej oczekiwanym momencie.

Ważną rzeczą w życiu jest
to, aby uwierzyć...

że na nic w życiu nie jest za późno!

Nieważne jak źle wyglądają sprawy...

lepiej wyglądają za dnia niż kiedy śpisz..."


//moze TO złudne...
ew. głupie. ale przyzwyczaiłam się do tej świadomości...
bo... moze kiedyś....kto wie :D 

//ciekawe gdzie jest 'granica'...? :>

niuska : :

podsumujmy... Komentarze (11)
30. czerwca 2006 11:44:00
linkologia.pl spis.pl

Wakacje rozpoczęte
Pięciokrotnie przewitane w Boszkowie :D
Z gory na doł z dolu do góry...ale dalyśmy rade.
Nieobeszło się bez urazów fizycznych... ;/
bez zapozyczanie się, bez sprzeczek ale wyszłyśmy na prostą.
W sumie to nic nadzwyczajnego..a jednak!
Ranki polegały glownie na ogarnianiu się;]
Popołudnia na plazy, w wodzie w srod goracego slonka robiącego z naszych ciala 'mulatki' ;D
Wieczory...wiadomooo bawimy siee ;]
Ogolnie rzecz biorac moge tam wrocic..
polubiłam ten 'lajt',wolnosc i to że każdy robił co chciał choc przez te 5 dni,  niezwracajac uwagi na opinie 'publicznosci'
Nawet polubilam tych debili obok, :D
te śmieszne zaczepiki, tance na tej maszynie...i nocny tryb zycia.

mmmm wakcjee piękny czass ;]]]] 

niuska : :

ekstra-tajniak | poltergeist | dejnol | tiffa | ocena-miki | Mailing